Оформити замовлення в інтернет магазині Good Harvest зручно у будь яий час доби 365 днів на рік. Пітримка покупців здійснюється в чаті вайбера через повідомлення, по телефону, а також електронною поштою.
Поштова адреса для відправки звернень: 04074, м. Київ, а/с 45, Good Harvest
Зв'язатися з нами зручним способом
- підтримка у вайбер-чаті з 9 до 18 години, напишіть нам, натиснувши тут, оператор надасть відповідь з 9 до 18 години. У чаті опрацьовуться тільки повідомлення. Знайти нас у вайбер можна по назві Good Harvest, або по номеру +380673909104.
З яких питань Ви можете звернутися в чат:
- оформити замовлення по переліку артикулів: для цього випишіть артикули товарів, які бажаєте замовити, назви та кількості упаковок, наприклад - 11.1506 Агресор 1 уп та відправте нам у вигляді фото аркушу з переліком або як текстове повідомлення, оператор опрацює замовлення та надасть зворотній зв'язок по всім деталям;
- консультація щодо інтернет магазину: як обирати товари та оформити замовлення на сайті (наприклад, щодо назви населеного пункту чи інших питань, пов'язаних з вибором товарів чи оформленням замовлень);
- консультація щодо статусу замовлення, номеру відправлення тощо;
- консультація щодо товарів та їх характеристик;
- консультація щодо умов співпраці: доставки і оплати та інших питань;
- інші запитання що стосуються асортименту та роботи інтернет-магазину;
- підтримка по телефону здійснюється щодня з 8 до 20 години за виключенням державних вихідних:
+ 380 67 39 09 104
+ 380 95 86 90 444
+ 380 93 17 555 29
зателефонувати нам можна з допомогою мобільних мереж або стаціонарних телефонів, вартість дзвінків за тарифами вашого мобільного провайдера. З яких питань Вам може допомогти оператор:
- Оформлення замовлення по попередньо підготованому переліку артикулів, назв і кількостей упаковок. По телефону оформлення замовлення по назві товару, по приблизним характеристикам не здійснюється.
- Уточнення статусу оформленого замовлення, консультація щодо умов співпраці;
- Погодження оформлених замовлень: у більшості випадків, коли замовлення оформлюються післяплатою, наш оператор здійснює дзвінок на вказаний номер телефону для інформування щодо відправки та оплати. Погодження оформлених замовлень здійснюємо з номеру +380931755529 або +380445027396 з 8 до 20 години щодня. Максимальна кількість дзвінків на номер замовника: 3, випадку, коли ми не можемо зв'язатися з Вами протягом доби замовлення скасовується без сповіщення. Якщо Вам не вдалося відповісти на дзвінок нашого оператора, зв'яжіться з нами за телефонами вище для отримання допомоги з оформлення замовлення.
- Для комунікацій з нами Ви можете також використовувати електронну пошту:
[email protected]
[email protected]
Відправка замовлень здійснюється зі складу в м. Київ через поштові відділення Укрпошти (стаціонарні або пересувні) та Нової пошти. Дізнатися бідльше про доставку і оплату можна на цій сторінці