Добрий урожай

Політика Good Harvest щодо друкованих каталогів


Термінологія

Каталог "Good Harvest" — щорічне друковане видання інтернет-магазину Good Harvest, надалі - Каталог - інструмент для здійснення замовлення товарів із пропозицій інтернет-магазину Good Harvest, мета розповсюдження якого - налагодження системних комунікацій інтернет-магазину та замовників, які надають перевагу вибору товарів та замовленню через каталог;

Інтернет-магазин Good Harvest - координатор, розповсюджувач, промоутер каталогу, який приймає замовлення на відправку каталогів та замовлень по каталогах через канали комунікацій, надалі - відправник;

Замовники каталогу - особи, що виявили бажання отримати каталог на умовах інтернет магазину, викладених нижче, та подали замовлення на каталог через канали комунікацій інтернет магазину good-harvest.ua - надалі - замовники;

Відомості про замовника - набір інформації щодо замовника, необхідний для оформлення відправки каталогу.
Завершення розсилки - припинення розсилки по причинам втрати актуальності каталогу або закінчення його тиражу.

Канали комунікацій:

  • форма замовлення каталогу
  • месенджер сторінки Good Harvest у мережі Фейсбук
  • електронна пошта інтернет-магазину та
  • телефонні лінії +380673909104 та +380958690444
  • вайбер канал +380673909104


Правила відправки друкованих каталогів Good Harvest

1. Відправка каталогу здійснюється АТ "Укрпошта", та є безоплатною для замовника каталогу. Вартість каталогу та вартість послуг пересилки АТ "Укрпошта" оплачуються відправником. У разі повернення відправлення з будь яких причин повторна відправка не здійснюється.

2. Відправка каталогу здійснюється за адресними даними, які подає замовник каталогу, перевірку правильності поданої замовником адреси відправник не здійснює;

3. Відправник опрацьовує подані замовником відомості згідно чинного законодавства України та використовує їх для відправки каталогу та статистичного обліку перед видавцем. Відправник не здійснює дзвінків, розсилок чи інших дій, що направлені на комунікацію із замовником каталогу та не передає надані замовником відомості третім особам.

4. Відправка каталогу передбачає:

а. ) Пакування друкованого каталогу у поштовий конверт із зазначенням назви та адреси відправника, прізвища, ім'я та по-батькові замовника та його поштової адреси;

б.) Передача конверту з каталогом у відділення АТ "Укрпошта" для подальшої доставки каталогу за адресою замовника. Відправлення здійснюється згідно Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених Кабінетом Міністрів України Постановою №270 від 5 березня 2009 р, як внутрішнє поштове відправлення "простий лист".

в.) Строки відправки каталогів регламентуються відправником, в залежності від поточної завантаженості, відправка здійснюється, як правило, у період від 1 до 5 робочих днів після отримання конкретного замовлення.
г.) Зворотний зв'язок щодо оформлення відправки каталогу надається відправником при зверненні замовника через усі вище перераховані канали комунікацій, за виключенням форми замовлення каталогу.

5. Відправник залишає за собою право регулювати кількість відправлених каталогів одному і тому ж замовнику у випадку, коли замовник не здійснював замовлень за каталогами, які направлялися йому раніше. В тому числі, мова йде про замовлення з наявним збігом за одним або декількома складовими у поданих замовником відомостях: номер телефону, адреса, прізвище, ім’я та по-батькові отримувача. Максимальна кількість відправлених каталогів, які можуть бути відправлені без послідуючих замовлень товарів - 2, після чого відправник визначає каталог для даного замовника не релевантним, та залишає за собою право не опрацьовувати його заявки.

6. Для осіб, які не мають можливості надати відомості для оформлення відправки друкованого каталогу або не можуть здійснити його замовлення через наявність інших обмежень, доступна екранна версія каталогу для перегляду або завантаження:

https://good-harvest.ua/service/pdf-catalog/.

7. Відправник залишає за собою право не обробляти будь яке замовлення каталогу, якщо:

  • замовлення надійшло після завершення розсилки;
  • замовлення містить відомості, які не є відповідними, наприклад, зазначений індекс поштового відділення не відповідає населеному пункту, який дане відділення обслуговує, при цьому уточнення не зазначене в коментарі форми замовлення;
  • наданих відомостей недостатньо для оформлення відправки каталогу;
  • за наявності підстав вважати що замовлення здійснюється з метою, відмінною від мети, яка зазначена вище у визначенні каталогу;
  • у разі, коли замовник оформлює замовлення каталогу для іншої особи, без підтвердження її згоди на обробку персональних даних.

8. Надаючи свої дані через будь який канал комунікацій, замовник підтверджує своє ознайомлення з даними правилами та згоду з ними.

9. Покупцям товарів, які здійснили замовлення з каталогу попереднього сезону на суму від 100 грн, оформлюється відправка на наступний каталог при наявності поштової адреси отримувача. Внести зміни в поштову адресу або інші відомості про замовника, а також відмовитись від отримання каталогу можна через звернення з допомогою форми зворотного зв'язку або електронного листа на адресу , складеного у довільній формі.

10. У випадку виникнення запитань з приводу відправки каталогів, змовник може звернутися до відправника з допомогою форми зворотного зв'язку або електронного листа на адресу [email protected]

Messenger
Viber

Засоби захисту рослин


Добрива та стимулятори росту


Насіння овочів


Насіння зелені


Насіння квітів


Насіння трав